Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
  STRONA GŁÓWNA REGULAMIN SKLEPUKONTAKT
Zwroty i reklamacje
Obrazki
Breloczki
Zakładki
Świeczniki
Zawieszki
Bileciki
Różności
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

Klient ma prawo do odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 10 dni składając stosowne oświadczenie na piśmie.

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach wynikających z umowy.

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Sklep zwraca kwotę otrzymaną od klienta na wskazane przez niego konto bankowe lub w inny wskazany przez Klienta sposób. 

Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Klient pokrywa tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru (np. za przekaz pieniężny wysyłany pocztą).

Zgodnie z obowiązującymi przepisami art. 10 ust. 3 Ustawy z 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumenta oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000 Nr 22 poz. 271) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w następujących przypadkach:

- świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu 10 dni,

- świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą  (np. wykonane na zamówienie wyroby rękodzielnicze: obrazy, hafty, breloki)

- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu (np. kompozycje florystyczne)

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

UWAGA:

Sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! 

Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Zwroty i reklamacje prosimy kierować na adres:


Łukasz Pietrasz

ul. Lipowa 49/2

42-229 Częstochowa

 
  Ilość towarów : 0
  Wartość : 0.00 PLN
  Pokaż koszyk
  Złóż zamówienie
 

  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 

  Regulamin sklepu
  Zwroty i reklamacje
  Wysyłka
  Polityka prywatności
  Kontakt
  Blog
 

 

 

Ribon - haft krzyżykowy
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl